Březnový Klubový den ACK ČR: Reklama a internet

Tisk Email

Březnový Klubový den ACK ČR: Reklama a internet

Březnový Klubový den ACK ČR, který se konal 25.3. v restauraci ve Fashion Arena Outlet Prague, měl na programu velmi aktuální a důležité téma: Reklama a internet. Není divu, že přišlo tolik zájemců, že hostitelé museli přidávat židle. Předseda internetové sekce ACK ČR MgA Petr Pěcha velmi přehledným a srozumitelným způsobem prezentoval na základě výzkumů i zkušeností:

-           Kdy lidé chodí na internet, v které dny a hodiny, a to i podle typu stránek

-           Z jakého zařízení tam chodí (PC, tablet, mobil)

-           Že v CR internet hraje stále nejvíc roli informační a vyhledávací, koupě ještě stále převažuje v pobočkách

-           Jak Češi vybírají dovolenou, jakou roli v tom má internet a jakou kamenné prodejny

-           Jak z internetu vytěžit maximum

-           Že web může být zadarmo, ale takový může být obklopen prostředím odvádějícím jinam

-           Proč a co měřit na webových stránkách

-           Že a jak se prodejní proces na webu liší od procesu v pobočce a na čem je důraz

-          Že na internetu je možné mít reklamu zadarmo  a co musíte dělat, aby měla dopad, kterým výrazům dávat přednost a které výrazy lidé v kterém období nejvíc vyhledávají

-           Jak je to se sociálními sítěmi a jak s nimi pracovat

-           Jak je to s placenou reklamou a podle čeho poznáme, že ten, kdo ji nabízí, je pro mne dobrý obchodník,

-           pro jaký účel je vhodný který typ placené reklamy

Na závěr přidal několik rad do pléna – a pak tu nejdůležitější: že je ochoten poradit s konkrétním problémem a že v internetové sekci ACK ČR jsou na slovo vzatí odborníci, na které se členové mohou obrátit (firmy a kontakty jsou v seznamu přidružených členů na webových stránkách ACK ČR). Na místě pak poskytoval individuální konzultace nejméně hodinu, zatímco hostitel prokazoval, že i v outletovém centru se dá skvěle hodovat. 

Představitelka Fashion Arena Outlet Prague pro cestovní ruch Alena Chejnovská seznámila účastníky s tím, jak skupiny turistů vyhledávají Fashion Arenu jako místo výhodných nákupů (z kterých zemí), jak se bude Arena dále budovat a jaké výhody nabízí turistům i cestovním kancelářím a agenturám, které tam klienty přivezou (parkování pro autobusy zdarma, zdarma wifi i směnárna, slevové poukázky). Nákup se počítá i jako míle do programu OK Plus. Turisté mohou v centru využít i uzamykatelné schránky na nabíjení mobilů. Vyzkoušet si něco z toho mohli všichni – obdrželi poukaz na  slevu z ceny nákupu a 3 šťastní vylosovaní obdrželi poukázku na nákup v jimi vybraném obchodě.

Tajemník ACK ČR Michal Veber upozornil na aktuální akce ACK ČR a také na to, že ACK ČR umožňuje členům některé typy internetové reklamy zdarma, např. prokliky z webů www.ackcr.cz, z článků na www.ack.travel a pravidelně uveřejňuje PR články k problematice cestování do Poradny ACK ČR na Novinky.cz/cestování. A také pozval členy na Travel Meeting Point 2015.

Všichni se shodli, že problematice internetu, např. klíčovým slovům, bude dobré věnovat i další Klubový den.

Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři: