Prezentace zámku Jemniště

Tisková zpráva ze dne 9.9.2010Asociace cestovních kanceláří České Republiky - sekce Památek a významných turistických cílů  – prezentace zámku Jemniště (okres Benešov)

  • 14.9.2010
  • Lenka Čechurová

Valné shromáždění ACK ČR: 20 let akční a silní

Výroční Valné shromáždění Asociace cestovních kanceláří České republiky 16. 6. 2010 v Top Hotelu Praha bylo zarámováno do slavnostnějšího rázu. ACK letos v létě oslaví své dvacáté narozeniny – jako první sdružení ve svém oboru v naší republice: po přípravném shromáždění 12. 7. byla ACK zaregistrována 7. 8. 1990. ...

  • 16.6.2010
  • Eva Mráčková

Jak se chránit v případě osobních údajů

Květnový Klubový den ACK měl spojit dva protiklady: podrobný výklad k tak málo záživné materii jako je ochrana osobních údajů s perfektní prezentací středověku, kdy si nelámali hlavu ani s příbory a adresa sloužila spíš jako příjmení než aby se nějak tajila. V klenutých sklepích domu na pražských Vinohradech čekalo účastníky v krčmě Anno Domini 1471 nejedno překvapení. Tím prvním bylo, s jakým šarmem, zajímavým a lidským přístupem lze o tak složitém tématu jako je ochrana osobních údajů hovořit. Pravda, bylo na čem stavět. Všichni členové ACK dostali již před lety – a nyní pro připomenutí znovu – příručku, jak ustanovením zákona na ochranu osobních údajů rozumět a jak si s nimi poradit. Jenže zákon i život je složitý, a tak výklad pozvaného odborníka – ředitele inspektorátu ÚOOÚ JUDr. Michala Jelínka - po stručném úvodu  přešel do odpovědí na otázky a příkladů přímo ze života. A pak jsme se přesunuli do středověké zábavy, kde hrála skvělá dobová kapela, tančily půvabné dívky a na své si přišly jak mlsné jazýčky, tak i ostatní smysly, jak  byl program pestrý a bohatý. Ocenili jsme, že na rozdíl od některých středověkých zábavních podniků tady bylo vše opravdu vkusné, profesionálně dokonalé a bez obhroublostí, kterými někde nahrazují původnost. Skvělý tip pro incomingové a incentivní cestovní kanceláře.

  • 26.5.2010
  • Eva Mráčková

Balaton trochu jinak - business trip ACK ČR

Když v roce 2009 po business tripu ACK + Maďarské turistiky Za termály do západní Panonie následoval nadšený ohlas účastníků a 30% nárůst českých turistů, slíbily si obě strany, že napřesrok zorganizují další takovou cestu, směrovanou do jiné části Maďarska. A tak se zrodil business trip „Balaton trochu jinak“.

  • 30.4.2010
  • Michal Veber

Březnový Klubový den ACK: Být či nebýt na Facebooku

Internet a komunitní sítě hýbou světem, přinejmenším tím mladším. Proto byl březnový Klubový den ACK ČR věnován úvahám i zkušenostem, zda a komu dnes stojí za to vstoupit na Facebook s cílem prospět své firmě a neprodělat na tom. Z vlastní zkušenosti – a na příkladech převážně z vlastního profilu o tom referovala členka představenstva ACK Dr. Jolana Myslivcová. Měla k tomu k dispozici nejmodernější vybavení konferenčního sálu nově zrekonstruovaného hotelu Vojenského klubu D/A/P v Praze 6, který účastníky nadchl svým elegantním vzdušným vzhledem i technickými možnostmi. Několik projekčních pláten zajistilo, že každý mohl pohodlně a dobře sledovat pečlivě připravenou prezentaci s ukázkami webových stránek, což právě u tohoto tématu bylo klíčové.Facebook vznikl jako prostředek komunikace k vyhledání a komunikaci lidí, původně spolužáků, později zájmových skupin – a jako takový může být prakticky zadarmo. Ale jen pokud jde o finance. Za to je docela nákladný pokud jde o čas toho, kdo si tam zadá svůj profil. Pokud chce, aby jeho stránka neživořila, musí komunikovat. Denně, přesněji řečeno nejlépe víckrát denně. Pokud postavíte stránku dobře, má taková komunikace výhodu, že naprosto nenásilným způsobem, formou doporučení, zajímavostí a osobních zkušeností získáváte členy své skupiny (a případně i okruhy zase jejich známých) pro to, co jim chcete marketingově předložit, můžete ovlivnit jejich nákupní chování. Při troše štěstí a hodně šikovnosti z vaší strany ti vaši diskutéři udělají i pěkný kus práce za vás. Jenže běda, kdybyste se odmlčeli, kdybyste nereagovali na tu každodenní smršť sdělení. Tady víc než kde jinde platí doslova to nerudovské „kdo chvíli stál, již stojí opodál“.Facebook má tu přednost, že se snaží o serióznost; kdyby se přišlo na to, že někdo zadal klamavý profil (zfalšovanou identitu), byl by bez milosti vymazán. Výhodou Facebooku je, že rozšiřuje do světa sdělení, za která byste byli v mailu označeni za spamery, vyřazeni nebo nenáviděni. Tady neřešíte „zasílat x nezasílat“, to si vyřeší návštěvníci sami a zpravidla bez podrážděných emocí.Hovořilo se také o placené reklamě a jejích pravidlech, respektive nastaveních. Jenže to má háček: pokud byste zadali dražší kampaň (méně omezili počet kliknutí), nemáte jak tento výdaj promítnout do účetnictví, protože vystavovat doklady Facebook neumí (nebo nehodlá).Koho tedy na Facebooku oslovíte? V České republice je tam na milión uživatelů, což je hodně, celosvětově to musíte nejmíň zdvojsetnásobit. Jejich hlavním společným jmenovatelem je věk zpravidla do 35 let. Ne že by se nenašli starší – na Klubovém dnu ACK byli nejméně čtyři takoví – ale propagovat na Facebooku programy pro seniory by asi nebyl právě ten nejšťastnější počin. Ostatně ti přítomní, kteří Facebook využívají pro svou firmu, většinou práci s ním přenechávají mladým spolupracovníkům. Těm je takové zadání sympatické, jde jim rychle – a tak se poměr efekt x cena stráveného času dostává do příznivějších relací, než když se s komunikací moří zkušený leader firmy, který by měl řešit jiné problémy. Paušální doporučení, zda být či nebýt součástí takových sítí, neexistuje. To si musí každý zvážit podle svých schopností a potřeb. Diskuse se proto protáhla i na společenskou – debatní část, která následovala po prohlídce hotelových pokojů a menších salónků; dojem z nich byl neméně pozitivní jako ze sálu – a tak ředitel hotelu Ing. Fedorko byl notně vytížen dotazy a kontakty zájemců o budoucí spolupráci. Raut, při kterém se tak dělo, vyrazil dech i ostříleným profesionálům – v té zvenčí neokázalé budově prostě nikdo takové služby neočekával.

  • 24.3.2010
  • Michal Veber

Klubový den ACK: Jak rozhýbat internet

Únorový Klubový den ACK ČR byl věnován internetu, tedy fenoménu dnešní doby, který postupně mění svět cestovního ruchu, a kdo nezareaguje adekvátně a včas, bude brzy působit jako retro pro pamětníky.

  • 1.3.2010
  • Lenka Čechurová

Lednový Klubový den ACK: Pozor na problémy s leteckou dopravou

Lednový Klubový den Asociace cestovních kanceláří ČR byl zaměřen na problémy, se kterými se v nějaké míře potýkají všichni cestující – a organizátoři zájezdů zvlášť: co se stane, co dělat a na co má kdo nárok, když něco selže v objednané letecké dopravě, se kterou najisto počítáte. Místopředseda ACK Mgr.Zdeněk Kříž,  který odborné téma moderoval, si pozval trojici hostů z ČSA, a sice vedoucí pracovníky  z oblasti charterů M.Jánského a L.Kadlčíka a K.Drahozalovou, která se stará o vztahy se zákazníky.

  • 2.2.2010
  • Lenka Čechurová
Hledání členů

Důležité upozornění: ACK ČR nesmí vstupovat do smluvního vztahu mezi zákazníkem a cestovní kanceláří. Ten se řídí uzavřenou smlouvou o zájezdu. V případě, že nejste spokojeni s postupem cestovní kanceláře, je nutné se obrátit na správní orgán.

Kontakt

ACK ČR
Lípová 15
120 44 Praha 2
Tel: 224 914 543
Fax: 224 914 674
E-mail: ackcr@ackcr.cz

 

Veletrhy

Přihlaste se na:

 Naše projekty:

ACK ČR- Pod křídly asociace

Hlavní mediální partneři: